GRATIS MAGENTO SCAN

is uw Magento webshop klaar voor 2018?

De wereld van internet veranderd snel. Daarmee veranderd ook de wijze waarop men uw website gebruikt en hoe zoekmachines uw website indexeren. Ook komend jaar gaan er weer veel zaken veranderen. Doe de Magento scan en ben verzekerd van een goede start van 2018.

Uw webshop wordt getest op de volgende onderdelen:

  1. Snelheid
  2. Mobiele bruikbaarheid
  3. Veiligheid
  4. SEO techniek
  5. Degelijkheid van de code en programmering
  6. Zijn alle onderdelen en eventuele plugins "up- to-date" en veilig

Wat krijgt u?

  • Een gratis onderzoeksrapport
  • Bij eventuele verbeterpunten  krijgt u gratis advies
  • Wilt  u graag sparren m.b.t. het rapport? Dan krijgt u een gratis gesprek met een consultant

Vraag uw Magento scan aan

liever dat wij contact opnemen?

Vul een volledige url in, inclusief http(s):// (bijvooorbeeld https://www.pminternet.nl/)

 

 

Waar uw Magento webshop aan moet voldoen in 2018

Mobiele bruikbaarheid

Mobiel verkeer op uw website wordt steeds belangrijker. Er worden steeds meer aankopen gedaan via een telefoon. Dit komt mede omdat het betalen via een mobiel steeds makkelijker wordt gemaakt. Tegenwoordig zelfs makkelijker dan via een laptop. Daarnaast groeit ook het vertrouwen, om aankopen en andere acties op een website te doen, met een mobiel apparaat. Een mobiele bezoeker is dus niet alleen een bezoeker die oriënteert, maar ook een potentiële klant en/of lead. Zeker een groep bezoekers om rekening mee te houden. Uw webshop is waarschijnlijk al wel ‘responsive’, maar is deze ook echt goed te gebruiken op een mobiel apparaat? En wat vindt Google van de mobiele versie van uw webshop?

 

Laadsnelheid

Niemand houdt van een trage website. Het is een van de grootste ergernissen en redenen om af te haken tijdens het aankoop proces. Ook voor zoekmachines is het een belangrijk ranking factor. Maar, wát maakt uw webshop nou zo langzaam? Er zijn een aantal zaken die het laden van een pagina vertragen, bijvoorbeeld: te grootte afbeeldingen, een te langzame server of veel geblokkeerde bestanden zoals CSS en Javascript. Dit zijn allemaal zaken die verbeterd kunnen worden.

Structured data

Voor een webshop is het altijd een uitdaging om op te vallen tussen de concurrentie. Maar, hoe laat je uw Magento webshop extra opvallen binnen de zoekresultaten van Google? Naast een zo hoog mogelijke plek in de zoekmachine kunt u ook iets doen aan de wijze waarop u getoond wordt. Een goed voorbeeld hiervan is de bekende review sterren binnen de organische zoekresultaten.  Andere mogelijkheden zijn bijvoorbeeld: Een overzicht van uw evenementen, uw producten die direct in de zoekresultaten worden getoond. Deze gegevens heten ‘structured data’ of ‘rich snippets’. Door belangrijke gegevens op website te markeren, herkennen zoekmachines dit en zal dit automatisch in de zoekresultaten worden opgenomen. Met deze extra gegevens kunt u net meer opvallen dan uw concurrentie en krijgt u de klik van een potentiële klant.

afspraak
maken?

liever dat wij contact opnemen?